top of page

Kuvittele tilanne, jossa erikoisruokavalioita noudattavan asiakkaan tilausprosessi menee yhtä sujuvasti, kuin suosituimman annoksen tilaavan asiakkaan tilaus

Restappli 

Restappli on tuotetiedon hallintaan ja erityisruokavalioihin keskittynyt sovellus. Sovellukseen kirjataan yksityiskohtaisesti jokaisen tuotteen tuotesisältö. Lisäksi sinne voidaan liittää mallikuva tuotteesta. Tarjoilija lataa sovelluksen kännykkään tai tabletille Playkaupasta tai IStoresta. Sovellusta voi käyttää myös selaimella osoitteessa www.restappli.com. Eli kun asiakas kysyy onko fetapastassa basilikaa, tarjoilija hakee sovelluksesta ”fetapasta” ja tarkistaa sieltä. Tai jos asiakas kysyy missä tuotteessa olisi kuminaa tarjoilija näkee hakusanalla ”kumina” kaikki kuminaa yrityksen tarjoamat kuminaa sisältävät tuotteet. Esimerkiksi gluteenittomat tuotteet voi helposti hakea yhtä merkkiä painamalla.

Haluamme, että myös moniallergisten ja erityisruokavalioita noudattavien ihmisten on helppoa, nopeaa, luotettavaa ja vaivatonta käyttää ravintolapalveluita. Nämä tekijät parantavat asiakaskokemusta ja pienentävät ihmisten kynnystä käydä ravintoloissa.

Restapplin käytöstä on lukuisia hyötyjä niin ravintoloille kuin myös kuluttajille. Palvelu nopeutuu, kun tarjoilijan ei tarvitse käydä kysymässä tuotteesta keittiöltä, etsiä vastausta tuotetietokansiosta tai soitella kollegoille. Sovellusta voidaan hyödyntää myynnin tukena tilanteissa, joissa asiakas pohtii mitä haluaisi syödä, kysyen mitä makuja asiakas haluaisi annokseensa ja hakea annoksia niiden perusteella. Resursseja säästyy kun virhetilaukset vähenevät ja henkilöstön aikaa ei mene ainesosasisältöjen selvittämiseen tai tuotetietouden opetteluun vaan aikaa jää enemmän muuhun. Koska sovellus nopeuttaa tilaamista, voi asiakaskierto myös nopeutua sen myötä. Restappli helpottaa henkilöstön työtä. Henkilöstöä ei tarvitse tuotetietouden osalta perehdyttää niin paljoa. Keittiössä työskentelevillä ei mene aikaa siihen, kun selvitetään onko lohikeitossa sipulia. Restappli parantaa asiakaskokemusta. Kun asiakkaan ei tarvitse odottaa vastausta tulee ammattitaitoisempi mielikuva, mikä luo luottamusta. Asiakas saa vastauksen tuotetietouteen liittyen nopeasti ja pääsee nopeasti tilaamaan ja syömään, mikä vaikuttaa positiivisesti asiakaskokemukseen.

Restapplin kehitystä jatketaan niin, että tulevaisuudessa sitä voivat käyttää myös kuluttajat. Tällä hetkellä kuluttajat voivat katsoa valitun ravintolan tuotteista QR-koodin avulla. Tämän vuoden aikana Restapplia kehitetään kuluttajakäyttöön niin, että kuluttaja valitsee sijainnin, josta haluaa ravintolan löytää. Sen jälkeen hän syöttää sovellukseen allergeenit ja erityisruokavaliot ja sovellus näyttää hänelle mitkä ravintolat tarjovat kyseisiin spekseihin soveltuvia tuotteita ja mitä tuotteita missäkin on tarjolla. Asiakas voi tehdä siis ravintolavalinnan Restapplin avualla. Tämä tuo ravintoloille kilpailuetua ja näkyvyyttä.

  • Restapplin avulla voidaan myös pienentää virheiden teon riskiä ja säästää paljon aikaa. 

  • Sovellus toimii "avaimet käteen" periaatteella eli se vie mahdollisimman vähän teidän aikaanne. 

  • Restapplin käyttöä suositellaan ala carte ravintoloille, pikaruokaloille, lounasravintoloille, catering-yrityksille, cocktailbaareille sekä ravintoloiden myynti- ja varauspalveluihin.

Rekrytointipalvelut: Services
bottom of page